Metodeudvikling - beskrivelser af aktiviteter og forløb

Herunder vil vores deltagere løbende kunne finde relevante dokumenter udfærdiget af de pædagogiske projektmedarbejdere i Projekt Uddannelsesløft

 

Er-betale-et-matematikord-1

 Er betale et matematikord?

sprog_i_vrksted

 Sprog og fag i værkstedet

genetik-1

Sprogbaseret genetik - hvad og hvordan?

Inlusion-i-et-danskfagligt-tolkningsfllesskab---hvordan-1

Inklusion i et danskfagligt tolkningsfællesskab - hvordan?

At-integrere-sprog-og-fag-i-et-essayforlb-i-dansk--1

At integrere sprog og fag i et essayforløb i dansk

kreativ-matematik-1

 Kreativ matematik

sprogbaseret_praktik

Sprogbaseret praktik - hvad, hvorfor og hvordan? 

Elever_som_formidlere

Eleverne som aktive formidlere af naturfag

Hvordan_sikrer_man

Hvordan sikrer man læreprocessen i en skriftlig aflevering?

Med-sproget-som-sttte-1

Med sproget som støtte

Ligninger-og-bileder-p-matematikken-1

At løse ligninger - og om at danne billeder i matematik

kunst-og-formgivning-1

Kunst og formgivning - Dronningekæde

Billede_Stilladsering-af-skriftlig-novellesanalyse-1-1

Stilladsering af skriftlig novelleanalyse

Fra-uro-til-engagerede-elever-1

Fra uro til engagerede elever: strategisk brug af sprogbrugssituationer

Kritisk-lsning-i-sprogfagene-1

Kritisk læsning i sprogfagene 

elevernes_engagement

Elevernes engagement i litteraturanalyse - fredag eftermiddag